دیدار و تجلیل از خانواده ی شهید یدالله دیناروند و شهید عبدالامیر عمله به مناسبت هفته دفاع مقدس
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 51
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 327
:: بازدید ماه : 8016
:: بازدید سال : 20705
:: بازدید کلی : 297843
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 1 مهر 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز دوشنبه 31 شهریورماه1399 ـ ساعت 17:30 صبح همزمان با اولین روز از  هفته ی دفاع مقدس که با عنوان « روز اقتدار ولایتمداری و همبستگی ملی » نام گذاری شده است در دو جلسه ی جدتگانه با حضور نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش و افسر ارشد سپاه ، حضور در منزل دو خانواده شهید با آنان دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.

به گزارش شوش نیوز ؛ به همت کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در اولین روز از هفته ی دفاع مقدس از خانواده های دو شهید ورزشکار با حضور حجت الاسلام محمد دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش ، سرهنگ پاسدار جاسم لطیفی افسر ارشد سپاه ، حاج رضا محمود خانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران و علیرضا جوکار از خانواده ی  کوچکترین ورزشکار شهید عبدالامیر عمله  و خانواده ی ورزشکار شهید یدالله دیناروند که دو نفر دیگر از برادرانش به فیض شهادت نائل آمده اند دیدار و تجلیل به عمل آمد .

حجت الاسلام دانیالی در دیدار با خانواده ی شهید ورزشکار یدالله دیناروند ضمن ادای احترام به مادر و برادر این شهید والامقام گفت : خانواده شهدا مایه دلگرمی و امید جامعه اسلامی هستند لذا فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود. امروز امنیت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون فداکاری ها، ایثار و جوانمردی‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است.

وی افزود : شهدا با نثار جان خویش در راه «ولایت ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ مرز و بوم این سرزمین، آزادی، استقلال و شرافت» را برای ما به ارمغان آوردند.

سرهنگ پاسدار جاسم لطیفی افسر ارشد سپاه ناحیه ی شوش  در دیدار با شهید عبدالامیر عمله گفت : ایثار ایثارگران در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش نمی شود و این عزیزان افتخار آفرینانی هستند که در عرصه های مختلف جامعه جلوه گری و درخشندگی می کنند. دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در بین مسئولان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود:رضایت خدا تنها هدف همه شهدا بود و خداوند نیز بالاترین درجه و مرتبه را برای شهدا قرار داده است.

در پایان این دو دیدار جداگانه با لوح تقدیر به امضاء سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش و یک عدد تک پوش ورزشی و یک لیوان که بر روی آنها عکس این دو شهید حک شده بود از این خانواده ها تجلیل به عمل آمد .



:: بازدید از این مطلب : 909
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.